Herregud!

Jag har blivit alldeles för dålig på att uppdatera bloggen på sistone! Men, jag har som sagt varit trött på att knappra på tangetbordet. Men, nu vill jag passa på att berätta vad jag gjort sen sist :)

Drakbåten har varit, var ut på fredagen med Hanna, Jennifer och några till. En helt okej kväll måste jag säga :) En del knäckt över att min blivande man (som inte vet om det än) Björn Gustafson var i Smedjebacken på lördagen! Vad fan är det för vis?!  Men, vi hade det riktitgt trevligt hemma hos Hanna med god mat, gott att dricka och massa tjål :)
På söndagen åkte jag till Västerås med Frida och fyndade 3 par skor, som jag ska ta kort på och lägga ut, I love them! Har även hunnit vara till Uppsala med Erika och vi kikade in Domkyrkan och den är så sjukt mäktig! Så himla fin alltså, man får en viss känsla när man är i en kyrka och det blev ju bara störra när man gick runt där. Gravar på golvet, ett museeum med prinsesskronor från 1500- talet och fram tills nu. Begravningkronor, Gustav Vasas värd och massa mer. :) Mycket trevligt har jag haft det ses sist :D

Just nu är det hemtenta som gäller! Nu vet ni i alla fall att jag lever och jag ska verkligen försöka bättra mig :)

Puss&Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0