Long time ago

Fasen, nu är det typ 2 veckor sedan jag skrev något här i bloggen. Dålig stil av mig, jag vet. Men det händer inte så himla mycket i mitt liv just nu. Fått jobb, och det är ju kanon verkligen!

Helgen var alldeles underbar, den har spenderats med störtsköna människor, en midsommar att minnas helt enkelt! I fredags blev jag och Sara hembjudna till Jenny och Jörgen på mat och trevligt sällskap. En mycket trevlig kväll, i nykterhetens tecken :p Men det tog vi igen i lördags. Jag, Sara och Jennt piffade till oss hemma hos mig i Goatlive, drack vin och annat gott, skrattade en hel del och tog massa roliga kort. Fick till ett riktigt toligt filmklipp också som får mig att skratta lika mycket varje gång jag tittar på det. Sedan bar det av till Gladtjärn där jag "råkade" hamna först i kön rätt vad det var och slapp stå i en evighet och köa haha! Vilken fuling jag är va? :p Hade så sjukt roligt där inne också, träffade på massa roliga människor och gjorde några tappra försök till att dansa, men det var fullsmockat på dansgolvet. Jenny var en riktig kämpe som tröck bort allt folk runt oss när det knuffades lite väl mycket. Vi kom hem och jag och Sara ville inte sova, så jag drog fram gitarren, och nej, jag kan verkligen inte spela, men gjorde ett försök för Saras skull. Jenny hatade nog oss där ett tag för hon var lite trött. Somnade fram mot småtimmarna. Sen hängde vi i sängen typ hela dagen, pratade om kvällen och skrattade en hel del. En riktigt härlig bakisdag hade vi. Tog mig in i duschen efter många om och men och vi åkte in till byn och käkade, satt vid ån och planerade inför det stundande toga partyt som vi ska ha :) Spenderade natten hos Jenny i Skeppmora och sitter nu på jobbet. Det händer inte så mycket här idag som ni kanske märker :p Men hoppas det kommer lite folk snart :)

Är glömsk som fasen idag också, glömde min lunch och min laddare till mobilen. Har dåligt batteri och får inte tag på någon laddare. Mindre kul. Men, det kunde ha varit värre!
Nej, undrar om jag kanske ska plocka lite så tiden går :)

Ha en underbar dag och ni som är lediga, njut av solen!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0