Sommarlooov!

Nu ni gott folk har jag fått sommarlov (bara jag inte får komplettera sista hemtentan) och känner att jag kommer ta varje dag som den kommer. Idag har jag mest segat, spenderat större delen av dagen i sängen då jag kände att jag behövde en hel del vila :) Tog mig i kragen och ställde mig på trampgrejen och gjorde situps på kvällskvisten dock :)

Vill sända ut lite extra kärlek till alla nära och kära, ni är så underbara och jag är så glad att jag har er! Ska berätta vad ni betyder för mig när jag träffar er, man måste berätta sådant ibland tycker jag :)

Det känns helt sjukt att säga det här.. Men nästa år den här tiden är jag förskollärare! Då är allt slit med plugget över och jag får äntligen ge mig ut i arbetslivet och jobba med underbara barn. Jag längtar så sjukt mycket!

Det här blev ju ett något rörigt inlägg, men just nu får ni nöja er med det ni får (om någon ens läser bloggen längre :p) då jag är inne i en bloggtorka. Ska försöka ta mig ur den mycket snart!

Ser fram emot morgondagen också, ska pussa massa på Minde och umgås med henne underbara mamma :) Dessutom ska jag till Källbotten och mysa också, kommer bli en underbar dag, det vet jag :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är en trogen läsare och hoppas att året går snabbt så du blir en het lärarinna snabbt!!

2010-06-15 @ 11:11:42
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0