1 Mars

Kan inte förstå att det är Mars nu, känns ju helt sjukt! Första vårmånaden är här, men snön ligger tung än och det verkar inte som att den känner för att försvinna på ett bra tag tyvärr! Men nu ska jag inte sitta och spy galla över snön mer, för alla som läser min blogg och som känner mig vet redan hur trött jag är på det här.

I dag har jag varit faster på heltid, Emmie har varit här medans Andreas var upp till BB och hälsade på Frida och lillpojken. Vi har lekt hela dagen och nu har jag full förståelse för dom som pluggar och har barn. Inte konstigt att det blir stressigt och mycket att göra! Ni är sjukt bra, verkligen!
Vi har haft tokmysigt, det är alltid lika underbart att vara med mina brorsbarn, som är så härliga hela högen :)

Igår kom Tomas, Angelica, Emilia och Eliaz på besök, mycket trevligt! Och Eliaz stora killen promenerar för fullt nu, men han hade ingen lust att visa oss det igår :p Men dom är så himla underbara! Blev en hel del bus då också eftersom Emilia är ett litet energiknippe som jag blir så glad av jämt. Underbara barn :D

Kort och gott så älskar jag alla brorsbarnen lika mycket, och antalet är ju 7 nu, inte dåligt :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kika på Familjen annorlunda och sedan CSI, sen blir det nog sängen, är hur trött som helst idag. Förstår inte varför riktigt, men det känns som att detta snöande som tär på mig!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0