Ännu en måndag

Men gissa hur lycklig jag blev när jag tittade ut genom fönstret och såg att solen lyste från en klarblå himmel! Helt jäkla underbart ju! Inge mer snö nu tack, I don´t like it at all. Blää.

Jaha, uppe med tuppen igen, klev upp runt åtta, och tro det eller ej, men det längsta jag sov i helgen var till runt nio. Det är inte alls likt mig, men nu vaknar jag tidigt automatiskt eftersom jag är så van att gå upp tidigt och det gör mig ingenting. Jag gillar verkligen att ha mycket dag att gå på :)
Kikar på vakna med the voice, jag älskar programledarna, dom är så störtsköna :)

Nu ska jag äta lite frukost tror jag, magen börjar kurra känner jag. Men vi hörs kanske igen, även om jag sällan har något vettigt att säga haha!

Ha en härlig måndag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0