Bäsch

Den här dagen känns inte riktigt kul, det har krånglat hela morgonen, allt jag tagit i har jag tappat känns det som. Internet krånglade under studiegruppen, box ploten var fel, så det fick vi ändra. Men jag hoppas det blir lite bättre efter att jag fått i mig lite lunch och senare fått tagit en promenad och sådär. Behöver nog frisk luft, och nu menar jag riktig frisk luft inte cigarettluft haha. Under dom få rader jag skrivit så har jag skrivit fel på minst varannat ord, hur kul är det då? Inte kul.. INTE kuuul. Fy för den här dagen! Och fy för det här inlägget, ska jag verkligen publicera det? Låter som rena rama bitterfittan idag, men det får vara så nu. Tänker inte radera allt nu när jag satt mig och skrivit ner mina klagomål. Jag har glömt klaga på Connect, programmet som vi använder när vi har seminarium och så där, det är också bara skit.
Nej, får väl hoppas på att jag har något positivt att komma med nästa gång jag bloggar. Vore ju kul att få väga upp allt det kassa kanske. Usch. Nu ska jag äta, tror att jag verkligen behöver det för att få upp humöret lite haha!

Hoppas ni har en bättre dag än jag, hatar dagar som den här!

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0