Dagen...

.. Har verkligen varit kanon! Har mått som en prinsessa, bara nu på kvällen när allt kalasande är slut som jag är trött som tusan. Full fart hela dagen, har haft lite svårt att hinna med alla som varit här. Jag uppskattar er alla lika mycket, det hoppas jag att ni vet? :) Detta gäller självklart alla som var med igår också, som sagt, riktigt riktigt trevligt! Och stort tack till alla som varit så söta och grattat mig på olika sätt, det är guld värt!
Har fått massa fina presenter, yeeey :D En av dom ska jag nog äta upp nu ;)

Nu ska jag krypa ner i soffan och ta det lugnt innan jag ska slänga mig i sängen som sova som en liten gris :p
Än en gång stort tack till alla! Ni vet vilka som ska ta till sig extra mycket av alla dessa tack :)

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0