Dan före domedan

Mmm, i morgon smäller det gott folk. Salstentan ska göras och nervositeten över den ökar för varje andetag känns det som. Men, det enda man kan göra är att göra sitt bästa, och räcker inte det, ja, då får jag traggla och göra om till det blir bra. Det är väl en av dom få saker som man kan kalla tjusning med högskolan :P

Nej, nu ska jag och Hanna (my partner in crime) åka och handla lite, måste ha lite nödvändigheter! Sen är det dags för plugg, plugg, plugg och åter plugg!

Hoppas alla får en bra dag, så hörs vi säkert senare :) Och svarar jag inte på samtal idag så hoppas jag att ni som försöker få tag i mig förstår. Kommer som sagt vara nergräv i plugg idag, näsan i blocket och böcker så att säga.

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0