Desperata hemmafruar

Yeeey, äntligen har Desperate housewives börjat och jag bara älskar det! Men jag måste säga att jag är lite besviken på första programmet för säsongen, men det finns potential till att bli bätte, för det är ALLTID bra :)
Just nu kikar jag på Cougar town, som verkar helt okej :) En desperat 40-åring som helst vill vara 20 igen, det är underhållning det! Eller ja, hennes kompis vill att hon ska vara 20 :p Men, oavsett så gillar jag det!

Annars har det varit soffan som gällt hela kvällen, har äntligen sett klart Paradise hotell, inte lätt att kolla på serier på nätet med mobilt bredband, det kan jag då garantera. Men programmen är avklarade och jag har snart plöjt igenom xl också :)

Nej, jag har egentligen inte vettigt att skriva, detta inlägg var väl inte dunderkul egentligen. Nån dag ska jag komma med något vettigt, jag lovar! Även om ni kanske får vänta på det några veckor (tills matten är klar) :p

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0