Det regnar fisk!

Haha, har ni läst aftonbladet? Det finns det att läsa att det regnat fiskar i Australien! Helt jäkla sjukt alltså, kan inte låta bli att ligga här och fnissa för mig själv när jag tänker på det. Hur i hela fridens namn går det till?! Humor skulle jag vilja kalla det hela!

Läste även om läget i Chile, det är helt sjukt! Nu jagas människorna som står helt utan hem, mat och vatten på grund av att de plundrar affärer och sådana saker. Vad är det för jävla skit?! Människorna har ingen mat, och det ska dom jagas för?! Är det verkligen det största och mest brådskande problemet landet har just nu? Vad fan, miljontals människor står utan hem, låt dem plundra bäst de vill! Som kröikören skrev: ta tag i det viktiga, låt folket få mat, vatten och andra förnödenheter. Jag blir faktiskt förbannad, hur ärdet folket behandlas?! Räcker det liksom inte med att de förlorat nära och kära? Kanske till och med alla? Neeej då, jaga dom för att dom vill ha mat och vatten så dom överlever. IDIOTI är ett av alla rätta ord för detta.. In och läs på aftobladet under "debatt: katastrofen i Chile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0