Fresh like..

..Hell! oj oj oj, så fresh jag är nu! Skrubbat hela kroppen, tvättat håret med alla dess ritualer, rakat benen, kan det blir mycket bättre? Så nu sitter jag här och väntar på att lotionen ska torka in ordentligt så jag kan dra på mig lite myskläder utan att dom klibbar fast :p Tänk att jag kan bli på så bra humör bara av att känna mig så sjukt fresh. Nu låter det ju som att jag brukar vara lortig, men inte varje dag jag skrubbar hela kroppen direkt höhö.
Ville bara berätta det, ifall någon ville veta haha!

Måste även komma ihåg att fråga mor och far om vår statistikfråga (studiegruppens alltså) så jag får ihop lite svar och inte behöver jaga folk :p Men, ni som läser det här och är vänner med mig på facebook och dricker kaffe, kommentera min statistikstatus är ni dundersnälla, behöver 10 personers svar :)

Nu ska jag dra på mig lite clothes och mysa ner mig i soffan för att sedan byta sängkläder, krypa ner och sova så frukstansvärt skönt!

Godnatt på er gott folk, sweet dreams

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0