Gårdagen

Var ju på hockey i Leksand i går, Leksand- Växjö där matchen slutade 4-1 till masarna. Där snackar vi lycka! Måste dock säga att matchen i stort inte var mycket att hurra för, förstod inte riktigt vad som hänt med spelarna, dom var inte på topp! Men måste påpeka att smedjebackskillen var sjukt bra! Är djupt imponerad och en aning stolt (även om jag inte vet vem pöjken är). En riktig krigare det där. Stämningen i hallen var sjukt härlig, speciellt fram mot slutet då det blev ett sjujävla tryck och de flesta var med på noterna och klappade och vrålade. Något jag noterade var att karlar som försöker vråla lätt kan låta som pubertetspojkar och det är väl inte så värst hett? ;) Oh, dessutom skådade jag en sjukt het polis och när jag vred lite på huvudet fick jag syn på en om möjligt hetare ambulanskille. Gissa om jag var i himmelriket? Haha, i just loved it :) Sammantaget var det sjukt kul att vara i Leksand, älskar att åka och kolla på hockey som den sportnörd jag är emellanåt. Det är något speciellt med det där. En sjukt härlig känsla att höra klacken hålla igång hela tiden.

Nej, nu ska jag ta och bege mig till Hanna och plugga inför tentan (HJÄÄÄÄLP).

Ha en underbar dag gott folk!

Puss&Kläm

Kommentarer
Postat av: Sandra Li

Haha, håller med dig om karlarna som ska vråla så de låter som de är fjorton igen. Fick en sådan gubbe bakom mig igår i klacken och jag fick fasiken ont i öronen av hans ljusa stämma.

Martin Karlsson, Smedjebackens stolthet. Han har varit riktigt bra hela säsongen. Som du säger, de spelade riktigt uselt igår om man bortser från den tredje perioden då spelade dem som de SKA göra och skönt med en vinst! Imorgon åker jag och Daniel ner till Södertälje för att se på matchen, ska vråla åt dig med :)



Kom ihåg att du kan bara göra ditt bästa på tentan, kommer hålla tummarna för dig! :) KRAM!

2010-03-24 @ 11:49:05
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaa, du må tro att jag är stolt :) Tredje perioden var underbar, sånt sjukt tryck i hallen också, hade gåshud där ett tag :)



Åh, tack gumman, vad gullig du är! Hoppas det är bra med magen :)

KRAM

2010-03-24 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0