God Kväll

Jösses vad trött jag är nu, känns att jag var uppe med tuppen i morse, och samma sak blir det i morgon. Kind of nice egentligen. Är ju inte van med  att vara trött den här tiden på dygnet haha!

Dagen har varit helt okej, trötts tröttheten över matten, fick en trevlig dag med Hanna ändå :) Har även träffat ett av mina brorsbarn, lilla underbara Felix :) En riktig cooling det där. Han är stor nu när Kevin kommit, är liksom inte minstingen längre haha! Mycket trevligt sällskap också måste jag säga :)

I morgon är det hemtenta som gäller, kul att den ska vara inne senast 16.30 i morgon och att man verkligen bara har en dag på sig. Jag gillart inte alls, jag behöver lite tid till att fixa och trixa med sådana saker ju! Men men, som jag alltid säger när det gäller skolan, det är bara att bita ihop och se glad ut!

Ska nog ta och tvätta bort ansiktet nu, så jag bara kan slänga mig i sängen när jag gjort det jag ska :)

Godnatt, sov gott! Och ett stort tack till alla mina vänner för att ni finns, ni är underbara allihopa <3

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0