Goood morning!

Är vaken lite senare än vanligt idag, men jag var vaken lite längre än vanligt igår också, därför unnade jag mig en liten sovmorgon idag :) Men seg är jag väl ändå, det blir nog ändring på det när jag vaknat till liv lite mer :)

Och vad i hela fridens namn kommer det ner mer snö för?! Kände hur humöret sjönk när jag tittade ut genom fönstret när jag släpat mig upp. Ville mest lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet igen! Usch och blä säger jag bara! Kul att plugga i detta snuskväder? Neej, man är liksom redan matt på att snö, och då är mattheten över matten dubbelt så tung. Men men, bit ihop kvinna är allt jag kan säga till mig själv!

Hoppas att det slutar falla ner massa snusk från himmelen snart för jag och pappa ska ju för tusan på hockey idag, jag vill, jag vill, jag vill! Annars kanske jag blir vrång :p

Nej, nu ska jag trycka i mig lite frukost så kanske humöret höjs en liten aning i alla fall. :)

Ha en bra dag alla!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0