Goood morning!

Idag släpade jag mig äntligen upp när alarmet gickl igång, annars har jag lyckats snooza i minst en timme haha! Men, jag känner reda nu att jag inte är lika trött idag som igår, och det beror säkerligen på att jag inte snoozade en massa..

Gudars vad underbart det är att vakna upp, kika ut genom förnstret och se solen skina, dagens första leende kom fort idag :) Dags för frukost, sen sammanställa min statistikdel till studiegruppen idag tror jag, om jag orkar :p
Efter studiegrupp och nödvändigt plugg blir det en vända till the big city of La för en fika med Mimmie och promenad med Skorpan som också är inplanerad :)

Faan, det kliar nått frukansvärt på min hals, vad är det om liksom?! Blir galen, fattar inte vad det beror på.. Men, det är väl nånting jag inte tål riktigt, antagligen min lotion, men det visar sig! Det hade kunnat vara värre :p

Ha en underbar dag alla, vi hörs säkert senare :)

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0