Härliga helg!

Helgen har verkligen varit kanon, igår var det mys, lek och bus med 3 av brorsbarnen. Vi var ju som sagt ute och grillade korv igår.. Senare tog jag med mig Emilia och åkte och hämtade Jennöö i Källbotten för att sedan åka vidare och ta en fika på Engel, sen skjutsade vi hem Emilia och vi kom knappt därifrån för det underbara lilla livet skulle visa massa saker :) Pratade lite med Eliaz som inte alls var pigg den stackaren, men nu är han äntligen på bättringsvägen som det verkar och det gör mig till en lättad faster. Är ju rädd om mina skruttungar!

Jag och Jenny åkte tillbaka till henne för melodifestivalmys, men vi blev rätt besvikna över att vår favorit Salem Al Fakir vann, men, Annas bidrag är ju inte helt kasst det heller :p Fick mysa lite mer med Emilia på kvällen också, och hon är så härlig, det kan komma vad som helst ur den lilla munnen :) Samma sak gäller dom andra damerna som  var här på dagen igår, alla mina 7 brorsbarn är sjukt underbara :)

Idag vaknade jag och Jenny tidigt, sen åkte vi och kikade på innebandy i Ludvika. Riktigt kul, blir så sjukt sugen när jag tittar på den sporten alltså! Jag och Jenny satt och muttrade en del under matchen och Jenny, ja, hon var riktigt inne i matchen :p

Senare bar det av in till stan igen, åkte till Lina, Glenn och Mindie eftersom vi skulle ta sällskap till Hannahs födelsedags kalas. Och där hade vi riktigt trevligt, skrattade så jag var helt slut nät vi gick därifrån!

Så jag riktar ett stort tack till alla er som varit involverade i min kanonhärliga helg! Nu ska jag nog snart slänga mig i duschen och sen styra stegen mot sängen, är trött som tusan :)

Hoppas alla haft en lika bra helg som jag :)

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0