Härliga lördag

Vad gör jag vaken nu, på en lördag? Jaaa, jag och Jenny vaknade strax efter åtta i morse tror jag. Blev utringd till Källbotten igår kväll av Jenny, så nu har vi fått lite kvalitetstid igen :) Men när vi precis skulle somna så ringde hennes karl och berättade att han var på väg hem från jobb, så han fick sova i ett annat rum haha.

Och när jag ska åka hem ska jag ta en vända till Gonäs och hämta min älskade Emilia för hon ska nämligen sova hos oss i natt :) Myspys :) Tomas ringde för en liten stund sen och sa att Emilia ville säga något och då sa hon "Jag vill sova hos dig". Och gissa om faster Malin blev glad? Det ska bli helt underbart att leka med henne hela dagen, måste nog hitta på något med henne :)

Underbart väder är det också, även om jag kanske inte var överförtjust av att vakna med solen rakt i ögonen. Men det bjur jag på, känner mig ändå rätt pigg :) Och en lång lördag är det ju inget fel på!

Nej, nu ska jag vara lite social med Jennööö, men jag återkommer säkert sen om jag får lite tid över :)

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0