It´s another day i paradise..

Nääärå! Det är plugg som står på schemat idag också, fast nu är det ju lite roligare eftersom vi har haft studiegruppsträff :) Gillar verkligen gruppen, vi är sjukt bäst ;)
Men har haft några utbrott här på morgonen, då det krånglat när jag skulle skicka min lilla uppgift. Först gick det inte att lägga upp den på connect och sen gick det inte ens att maila. Så då fick jag roa mig med att förminska alla bilder och byta ut dom i dokumentet, drygt like hell! Men, det ordnade sig tillslut och jag hoppas att det blir bra på fredag när det är dags att redovisa igen!

Senare idag ska jag och mina kära päron åka och fria min bror Tomas, som fyller hela 28 år i morgon (2 år till 30 är allt jag säger) eftersom mor jobbar i morgon och i helgen skulle de bort. Så hoppas på massa god fika ;) Ett stort grattis i förskott till min kära bror också!

Mars känns som en intensiv månad med många födelsedagar, inklusive min såklart ;) Och den närmar sig ju med stormsteg, men än är det 25 dagar kvar, har nedräkning som ett litet barn. Men det är väl lite charmigt ändå? ;) Eliaz fyller också år, dagen innan mig, på samma dag som Linda my love :) Småkusinerna fyller också år snarrt.. Och kollar man på facebook (där jag oftast sitter och snokar runt ;) ) så ser man ju också hur många fler det är som fyller! Fast, inte många som jag firar så, men ändå. :)

Haha, gud vad mycket skit jag sitter och skriver! Nu får jag ta och ge mig och verkligen försöka komma på något vettigt att skriva om, det är ju inte ett dugg spännande att läsa det här kan jag tro :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0