It´s been a pluggtisdag

Har ägnat större delen av dagen till att plugga igen, och nu när jag förstår vad jag pysslar med (tror jag) så känns det som att det är för simpelt för att vara sant. Det kan inte riktigt stämma när jag förstår tycker jag. Men det kanske det gör, vad vet jag! Detta är en av mina svagheter när det kommer till matte, det är skitsvårt när jag inte förstår och när jag väl förstår så tvivlar jag på att jag har rätt, rätt så jäkla drygt I must say! Men Hanna har i alla fall förgyllt min pluggdag med sitt lilla ryck hon fick på slutet :p

Är det okej om jag slänger mig i soffan för kvällen nu? Eller nej, jag måste käka semla först, det gör vi alltid på tisdagar den här tiden på året i vår familj, det har vi alltid gjort :) Mor min bakar egna semelbullar så fixar den som har tid till dom sen :) Det är riktigt mumma kan jag lova! Kan ju liksom bestämma själv hur mycket grädde och mandelmassa jag vill ha när det är jag som fixar till dom, skibra ;)

Vet inte vad jag mer kan skriva om just nu, dagen har ju varit fylld med matte idag, så det har inte hänt så väldigt mycket :p Desperate börjar ikväll förresten, fasen vad underbart! Kommer sitta klistrad vid tv:n klockan nio och vägra släppa dosan :p

Nej, nu ska jag smaska i mig min semla och mysa ner mig i soffan :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0