Jisses...

...  Vilket underbart väder det blev idag, har spenderat lite tid ute i alla fall! Varje gång det drog i röktarmen så satte jag mig på trappan på framsidan, och satt kvar en liten stund varje gång. Och till slut fick jag upp mitt lata arsle ur soffan och ut i solen och tog en liten promenad. Helt underbart! Lite jobbigt när jag kom in på vägen jag brukar gå och inser att det antingen var snorhalt på vägen eller en hel del snö, men jag kämpade på och trodde till slut att jag skulle sätta mig på arslet och åka nerför backarna igen :p Det blev ingen lång promenad, men lite frisk luft och sol fick jag ialla fall och det kändes tokbra! I morgon ska jag försöka ta mig ut på en längre vända om vädret inbjuder till det :) Måste ta tag i det där med motionen igen nu när jag faktsikt varit frisk ett bra tag haha. Men han kommit igång med ätandet igen och gillar det igen :) Kommer kidnappa mammas promenadskor en del i framtiden eftersom jag får ont i knät och i smalbenen av mina gamla jävlar. Så, högst upp på önskelistan när jag fyller år är i år ett par nya träningsskor, ett par ordentliga!

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan igen, är sjukt trött idag av någon anledning! :( Därför har det blivit så lite bloggande idag. Men vi hörs mer i morgon eller kanske senare :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0