Kalas

Har varit på lite kalas nu ikväll hos min kära bror Tomas och hans härliga familj, som jag nämnt tidigare. Underbart att träffa skruttungarna Emilia och Eliaz :) Blev en hel del bus med Emilia, och lilla faster bara njöt! Och Eliaz charmade mig totalt, tänk vad påperkad man kan bli bara av att ett barn ler mot en, jag kände då kärlek i hela kroppen :) Tomas fyller ju som sagt år i morgon, så jag ska minsann ringa och sjunga för den rackaren, även om han inte verkade uppskatta min sångröst idag när Emilia ville att jag skulle sjunga haha! Tack för en trevlig kväll vettja!

När vi precis satt oss i bilen ringde Skorpan och undrade vart jag var, det slutade med att päronen släppte av mig hos henne och vi drack te och tjålade lite skit ett tag, innan hon körde hem mig. Underbart att umgås med den bruttan :)

Nej, nu ska jag kika på en film eller så tills jag somnar, för i morgon har jag lite sovmorgon, woohoooo! Haha, det känns ju kanoners att få sova tills jag vaknar. Och angående förra inlägget och E´s kommentar så räknas självklart svägerskorna in i det ;)

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0