Lill-lördag

Och den spenderas i Jobsbo hos Hanna, som i skrivande stund lagar mat. Mohahaha! Näärå, jag ska minsann hjälpa henne snart, I promise :) Undrar hur kul hon tyker att det är att skära i frusna kycklingfileér? Inte kuul. INTE KUUUL :p Eller "Håll käften jag jobbar här" kanske hon tänker? Höhö
(Att hon sen även försöker ge mig sängkammarblicken när hon skär i fileérna skrämmer mig lite. Men bara lite ;) )

Vi har fått lite gjort på pluggfronten i dag i alla fall, men mest krut läggs nog på morgondagen I guess, då det är dan före domedan! ( Ett lite hemskare sätt att uttrycka sig på om man snackar salstenta). Usch, kan ni ana ångesten som rusar genom min stackars kropp? Hua, kommer nog inte bli så mycket sömn natten till fredag, men det får man ta! Så går det om man vill bli förskollärare, tydligen. I don´t like it, men vad ska jag göra? Snart är dessa 10 veckor över och mitt liv kommer bli ljusare haha!

Nej, undrar om jag ska ställa mig och titta på Hanna när hon kockar, sånt är ju alltid trevligt :p

Ha en trevlig kväll, and show some respect mot varandra!

Puss&Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0