Lördag

Det är inte bara min kära Linda som fyller år idag, det är även min lilla skruttunge Eliaz födelsedag idag! Lillkillen är inte längre så liten, stora killen fyller ju 1 år idag, fasters gull! :) Så snart lär jag börja göra mig redo för kalas :)





Det är inte det enda kalaset som blir av idag, ikväll ska även lilla jag firas, tentaskrivningen (även om den gick åt skolgen :p) samt att Jenny har tagit körkort! En hel del att fira med andra ord, och bara med de närmaste raringarna, ska bli helt underbart och det kommer bli sjuuukt kul :)

Nej, nu ska jag skutta in i duschen så jag blir klar till kalaset i tid och efter det påbörjas piffningen inför kvällen. Köpte en tokfin top igår på Gina Tricot, i love it!

Ha en underbar lördag alla för det tänker jag ha :)

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0