Motvind

Ja fy satan vilken motvind jag hade när jag var ute och gick! När jag hade kommit ungefär halvvägs på promenaden höll jag på att avlida, så tänkte jag att det skulle bli skönt att få vinden i ryggen, men icke! Jag sket en så gigantisk lök så ni anar inte. Motvinden var helvetisk rent utsagt, kändes som att benmusklerna som blivit varma blev kalla igen när det blåste så mycket så jag hade sjukt ont i benen också. Men det vara bara att bita ihop. Hade ingen större lust att sätta mig ner och vänta på bättre tider efter vägen :p
För att vara lite positiv så var det skönt att få massa frisk luft, känns som att jag har frisk luft i hela kroppen idag igen. Känns rätt rejält fresh. Men jag luktar nog inte lika fresh som jag känner mig ändå. Så snart får det bli en snabbvända på trampgrejen och sen en dusch så jag blir att lukta mumma igen :p Lär nog ta tag i det rätt så snart, helst nu, så jag hinner se Ghost whisperer (stavas det ens så? haha). Glömmer alltför ofta bort att kika på tv klockan tre. Men idag jäklar ska jag försöka hinna! Så trampgrejen here I come! Känner mig som en liten hurtbulle, men vad fasen, ska som sagt försöka våga mig ut ur vassen i sommar!

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är jätte duktig Malin, grymt imponerad =)

2010-03-16 @ 18:18:37
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0