Mys, musik och tack

Vill rikta ett stort tack till er som gjort min kväll så bra! :) Egentligen vill jag också tacka alla som gjort hela den här veckan till en bra vecka. Har hunnit träffa många av mina hjärtan, alltså vänner och familj, nära och kära liksom :) Men, har inte träffat alla tyvärr, men de jag inte hunnit med den här veckan ska få min odelade uppmärksamhet inom en snar framtid :p

Nu ligger jag och lyssnar på Melissa Horn och kvällens största favoriter är nog "Jag kan inte skilja på" och "Med ena foten utanför". Hon är helt underbar denna kvinna, älskar hennes röst, och texterna är dessutom sjukt bra och lätta att ta till sig och förstå. Musik är bland det bästa jag vet verkligen, skulle nog verkligen inte klara mig utan det. Det handlar om så mycket egna känslor som förknippas med vissa låtar, minnen, både bra och dåliga som kommer fram. Jag älskar det, även om det ibland kan vara smärtsamt med musik, men själva tjusningen är ju just det med alla känslor.

Har träffat nykomlingen Kevin idag, har äntligen fått mysa, pussa och lukta på honom. Helt underbart! Han är verkligen hur fin som helst, och nej, jag säger inte så bara för att jag är partisk, han är verkligen tokfin! Har även myst en hel del med Emmie, bestämde mig för att fråga henne om hon ville följa med till familjen Nilsson/Winter då hon sa något om Mindie (vilket hon nästan alltid gör när hon ser en bild på en bebis) och det blev lyckat! Vi var hos Emelie, Melina och Sebastian en sväng också, och tjejerna lekte riktigt bra :) Sen blev det minsann syndarmat med Lina och Glenn. Mys med Mindie blev det också, blev så varm om hjärtat då hon log stort när hon såg mig. Hon och Emmie kom riktigt bra överens, dom mös lite dom också. :)
När jag kom tillbaka till Vad med Emmie så sov hon som en stock så vi fick lägga henne i sängen och klä av henne där, då vaknade hon till och mummlade fram "Malin ä duttig. Malin ä jättesnäll." Jäkla gullunge! :) Sen sjöng jag och Frida lite, long time ago! Mycket mycket trevligt!

Nej, nu är jag trött efter en riktigt bra dag! Ska nog slå på en film eller så, så himla skönt att varva ner på det sättet på kvällarna.

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihihi söötunge =) Tack själv!

2010-03-07 @ 15:16:05
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0