Myslördag

Har finbesök av min älskade Emilia idag, vi ska ha en sleepover som jag nämnde tidigare. Så nu är det full rulle i Goatlive vill jag lova, och jag bara älskar det :) Jag sminkade mig tidigare och då hade jag en tjej bredvid mig som frågade vad allt var och vad man skulle ha det till och tillslut stod hon och låtsassminkade sig också, så jäkla söt :)
Annars har det inte hänt så mycket idag, Jenny följde med mig och Emilia hem och vi käkade luch och kikade på Aladdin, som jag min klant somnade till! Dumt huh? Får göra ett nytt försöka en dag när jag inte är så trött :)

Nej, nu ska jag nog ta och busa lite med skruttan här, eller försöka få mysa lite :)
Ha en fortsatt underbar lördagkväll :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0