Myspys

Nu har vi varit ute i det underbara vädret och grillat korv och lekt lite i snön! Jag och tjejerna gick in, Emilia och Tomas dök också upp, och fikade. Jag och Emmie bakade kladdkaka innan vi gick ut så vi kunde fika efter korven, så den smaskade vi på. Emilia och Sara lekte på, kom bara och kikade om de skulle få smaka smet emellanåt :p  Nu är det full rulle igen, dom 3 små underbara bruttorna springer fram och tillbaka i en väldig fart och gömmer sig bakom soffan om och om igen. Tokungar :) Mina pumps har också åkt fram nu, som vanligt när Emilia är här :) Hon plockar alltid fram mina skor och har dom på sig, gulle :) Men lite drama blir det såklar när 3 tjejer är i farten, då får faster rycka in och försöka medla och vara rättvis :p

Nu ska jag småkika lite på tv samtidigt som jag lär ha lite koll på bruttorna :)

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0