No rubrik

Jaha, då var snart den här måndagen också slut, vet inte om jag tycker att det är så nice riktigt.. För varje dag som går nu så kommer jag närmare tentan och samtidigt som jag vill ha den gjort så har jag lite ångest inför den. Men, det måste ju göras och då har jag lagt 10 sjukt jobbiga veckor bakom mig och det ska bli sjukt skönt!

Har pluggat lite med Hanna idag, så skönt att ha henne vid min sida, my partner in crime liksom :) Började med att repetera det vi gjorde alldeles i början av kursen och det känns som att det sitter rätt bra :) I morgon blir det lite mer plugg, men på kvällen bär det av till Leksand med far min, vi ska självklart kika på hockey och det ska bli så jädra roligt! Var ett tag sen vi var upp nu och jag ser verkligen fram emot det :) Det är verkligen ett sätt att få tankarna på annat!

Nu ska jag återgå till att kika på csi och bara njuta av soffan, sen är det läggdags minsann. Har blivit kvällstrött med åren :p (Den senaste månaden kan ni läsa ;) )

Vill även passa på att tacka Sara för vårat nästan två timmar långa telefonsamtal, mycket trevligt :)

Puss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0