Ny vecka

Visst är det väl en ny vecka nu! Snart är det även dags för en ny kurs, det känns bra!

Igår tog jag mig en vilodag från det mesta, sov rätt länge, sen låg jag på soffan och halvsov större delen av dagen, fram tills det var dags att göra sig redo för att åka på hockey. Jag och pappa åkte till Leksand med hoppet om en vinst för pöjkarna mot Rögle, men icke. Matchen var bra stundtals, men Leksand orkade inte riktigt med tyckte jag, så jag kan inte påstå att Rögle vann orättvist. Även om domaren släppte lite väl mycket, men också där åt båda hållen oftast. Fast visst var det mest Rögle som la in fulingar här och där. Men det var underbart att vara där, i en fullsatt Ejendals arena, underbar stäming och ett sjujävla tryck. Me like alot :)

Idag då, jag klev upp tidigt och har gjort det jag behöver i skolväg, bara en liten sak kvar att fixa, men det hjälps nog jag och Hanna åt med :) Nu tog jag mig en bloggpaus, men snart ska jag ner och ställa mig och trampa lite, försöka få bort lite tårta och annat mumma från kroppen sen helgen haha. Sen bär det av mot stan, ska leka lite med Lina och Mindie tänkte jag så jag lär lägga på ett kål snart. Skulle behöva tvätta mitt lortiga hår också, men det får bli en annan dag, har inte tid idag :p haha.

Nej, nu ska jag ta mig ner i källaren, kanske återkommer senare!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0