Onsdagsseg

Idag är ingen dag att leka med känner jag, är seg som tusan. Har dessutom en sjuk träningsvärk i min stackars rumpenstump (ni vet den där saken som andra kalla rumpa, men som jag knappt har?) efter måndagens och gårdagens träningtspass. Som jag knåpat ihop själv. Så idag tror jag att jag ska vila och ta tag i det i morgon igen. Nån måtta för det ju vara! :p

Seminariet idag kändes allmänt onödigt med tanke på att det inte fanns så överdrivet mycket att säga om det som redovisades. Sa inte ett ord för jag visste inte vad jag skulle säga i ärlighetens namn. Måste komplettera en uppgift också, skulle vara skönt att göra den nu på en gång, men jag är så sjukt trött! Får jag vila lite idag? Eller ska jag göra den ändå så jag kan ägna morgondagen åt att umgås med lite härliga människor? Vi får se om jag piggnar till helt enkelt :)

Neej, om jag skulle göra något smått vettigt? Vi får se vad jag hittar på haha. Vill mest att tiden ska gå :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0