Ont i magen..

.. Är vad jag har efter mitt samtal med Caisa. Vi pratade gamla minnen, grejer vi gjort som småglin (läs fjortisar), min inkörning i en stor stolpe när jag cyklade.. Till historien hör att jag sa aj flera gånger redan innan jag åkte in i stolpen med huvudet före haha! Eller när Caisa pratade i telefon och jag råkade pruppa (jag vet, jag är snuskig) och personen i andra änden frågade vad det var och det första jag kommer på är att jag gjorde pruttljud med munnen.. Jaa, inte kan man anklaga mig för att vara smart!

Vi pratade även om drömmar och Caisas dröm om invaderande kräftor slår nog det mesta haha. Hade så fruktansvärt kul under den halvtimme vi pratade så ni anar inte! Så jag riktar ett tack till Caisa för ett hysteriskt kul avslut på dagen :p

Och jag förstår om ni som läser inte förstår det roliga i det hela, för man måste nog ha varit med för att förstå. Men det är så kul haha!

Godnatt nu, hoppas alla får sova gott utan drömmar om sälar, kräftor, människor som frivilligt blir syckade och om barn som förvandlas till någon helt annan rätt vad det är

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0