Plötsligt händer det

Känner mig just nu sådär överfull med kärlek till mina nära och kära. Tankarna går mest till mina älskade brorsbarn, dom är så underbara och speciella allihopa, även fast jag inte träffat lilla Kevin än så omluts självklart även han av all kärlek jag har att ge av. Tiden har gått så himla fort, 20 November 2002 kom första brorbarnet, älskade lilla Filippa, som inte är så himla liten längre. Tänk att det gått 7 år redan, tiden blir så tydlig när jag tänker på att Filippa redan är 7 år, och på dom 7 åren och lite till har det kommit 6 brorsbarn till. Är det inte underbart? Älskar dem alla lika högt, och det enda jag vill är att försöka vara världens bästa faster, även om det inte är lätt att fördela tiden mellan dem! Men inom loppet av en vecka kommer jag förhoppningsvis att ha träffat allihopa. Sara och Emmie träffade jag i fredags, sen åkte Sara till sin mamma, och jag har träffat Emmie en hel del under helgen då Frida fortfarande varit på BB med lilla Kevin. I söndags träffade jag Emilia och Eliaz, och kommer träffa skruttungarna ikväll igen då vi ska på kalas hos Tomas och Angelica. Senare på söndagen träffade jag Filippa en sväng, men kommer förhopnningsvis träffa henne mer på fredag då de tänkt sig hit. I morgon kommer jag nog träffa Felix också om hans mor hade tid då, och jag vill självklart träffa lilla Kevin innan veckan är slut.  Längtar efter att mysa med honom för första gången. Har känt samma längtan hela 7 gånger nu, och jag känner på mig att det kommer bli fler gånger, men den förändras aldrig, glädjen och kärleken förändras aldrig.

När jag tänker på dessa underbara barn känner jag hur lyckligt lottad jag är, hela min familj, med familjer, är underbar!

Jag har även världens mest underbara vänner, jag har det verkligen bra! Det är faktiskt inte alla som har det så bra, och jag uppskattar allihopa lika mycket! All kärlek till er min vänner och min familj. Några av dessa underbara människor har även minst lika underbara barn som också betyder oerhört mycket!

Kände att jag ville ha ur mig lite av all kärlek, den kan inte visas med text eller beskrivas med ord över huvudtaget, men som ni märkt kan jag ju helt plötsligt få sådana här känslotoppar eller vad jag ska kalla dom. Och jag hoppas att människorna i mitt liv förstår hur mycket jag uppskattar och älskar dom.

Puss&Kärlek

Kommentarer
Postat av: E

Du glömde nämna dina underbara svägerskor!! :-)



Felix hälsar att hans gamla mamma har all tid i världen i morgon :-)

2010-03-03 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0