Sara Frank

Den tjejen är verkligen helt sjukt underbar! Hon gjorde mig så himla rörd nyss så jag grät en skvätt, hon har nämligen nominerat mig till mix megapols tjejplan och nomineringen var den som fick mig att gråta. Sara, du är bland de bästa vänner en människa kan ha, jag älskar dig så sjukt mycket! Hon skickade precis nomineringen till mig och jag tänkte på en gång lägga ut den på bloggen, men jag ska nog inte göra det ändå. Vissa saker ska man behålla nära sitt hjärta, och jag vill inte att alla ska se det och tycka och tänka om det. Det är för fint för det. Men det här inlägget är enbart till Sara och för att visa världen (eller mina få läsare) hur underbar hon verkligen är, hon är bäst!

Massa kärlek till dig Sara
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0