Skön dag

Dagen har verkligen varit tokskön idag, började med att gå upp klockan åtta ju, sen har jag gjort liiite nytta i alla fall. Blev en promenad för att möta pappa när han slutade jobbet, jag gick ett tag innan han slutade så plockade han upp mig när vi möttes. Hann gå i 35 minuter och då var jag nästan framme i byn, så jag var sjukt nöjd med promenaden. Hade bra fart hela tiden och det kändes sjukt bra i hela kroppen, det händer ju grejer :) Sen kom jag hem, tog det lugnt en stund, sen blev det en sväng på trampgrejen (vet inte hur man stavar haha) och lite situps och en lång skön dusch. Så nu är jag helt slut efter en så aktiv dag, är inte riktigt van haha :p Så nu ska jag ta kvällsröken sen är det hopp i säng som gäller. Kommer förmodligen sova som en liten spädgris inatt, I hope!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, och att ni sover gott som fasiken inatt!

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0