Slösöndag

Idag är jag verkligen toktrött! Började dagen genom att äta en lite snabb frukost, sen kröp jag ner i sängen igen och kollade på film. Hur skönt som helst! Senare bar det av mot Vad igen eftersom mor och far också ville träffa lilla Kevin. Givetvis ville dom även träffa Sara och Emmie också :) Det blev en trevlig eftermiddag med massa mys. Och tillsägningar angående Kevin från Saras sida :p Hon satt med honom i famnen och såg tokstolt ut, satte mig bredvid dom i soffan och tänkte mysa lite då Sara säger: "Kan du hämta lite mjölk?" Jag frågade vad hon skulle med mjölken till, om hon var törstig och då fick jag svaret "Men jag ska ge han mat!" Haha, gullunge! Hon informerade mig även om att jag måste vara försiktig med hans nacke eftersom han är bebis. :) Hon kan hon den där underbara Sara :)

Resten av dagen har jag tillbringat med en bok, och nu myser jag i soffan. En riktig slösöndag alltså, men sjukt skönt. För på söndagar får man vara slö tycker jag :) Så nu ska jag kika på tv resten av kvällen och försöka komma  i säng i tid vilket inte borde bli något problem :)  Försöker hålla ångesten angående ännu en mattevecka borta!

Ha en ljuvlig söndagkväll gott folk!

See you when you see me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0