Snö?!

Vad i hela fridens namn är det för väder idag?! Jag blir lite smått bitter faktiskt, vill ju ha vår! Men, som jag sagt förut så har jag inte velat säga det rakt ut på grund av just det som händer idag.. Skit! Men men, smällar man får ta, det är bara att bita ihop och gilla läget. Och acceptera att man bor i ett land där det blir så här.

Igår var ju Emilia här för en liten sleepover. Vi hade riktigt roligt och mysigt och skruttan somnade framför tv:n så jag fick bära in henne i sängen, hon vaknade till, men när jag lagt henne i sängen så la hon sig bara till rätta och somnade om. Själv somnade jag nog innan halv elva igår kväll och det hör inte till vanligheterna en lördag inte! Men skönt var det eftersom vi sov till runt nio tiden i morse :) Dagen har fortsatt i samma anda som gårdagen, bus och tokerier :) Hoppas skruttan vill komma hit och sova snart igen :)

Snart ska jag nog åka ner mot Vad och hälsa på, mitt sabla tjocka hår måste torka först så jag kan fixa till en normal frilla :p Hoppas alla har en härlig söndag, för det tänker jag ha :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0