Solen tittar fram

Är våren på väg? Tror att det är för mycket att hoppas på än, känns som att den här vintern kommer hålla i sig. Det är inget jag vill, men ska jag gå runt och hoppas på fint väder i fortsättningen och bli besviken? Solen är i alla fall framme idag, underbart! Blåser kallt som tusan, men det kan jag ta, så länge solen skiner och gör mitt humör bättre :) Men, något som slagit mig är att våren ändå inte får komma så fort, för då blir det ju katastrof med all denna snö. Då kan vi snacka vårflod utan dess like! Såg att de gått ut med varningar till husägare, det handlade om att många kan komma att få fuktskador och dylikt när snön smälter eftersom det är så mycket snö. Märkligt ändå att vi som bor i ett land som ändå har vinter ett antal månader om året inte är förberedda på såna här saker. Men men, vi kommer bara allt närmare våren och sommaren nu, och jag längtar!

Vill säga ett stort grattis till min bror, igen, som idag fyller år! Ringde och sjöng för stackarn, först sjöng jag in på hans mobilsvar och när han ringde upp så passade jag på att sjunga igen. Han uppskattade nog inte min sångröst, men hoppas han uppskattade sången ändå :p Ha en underbar dag Tomas!

Nu ska jag fixa till frillan så jag ser ut som folk, sen styr jag kosan mot the big city of La :p

Ha en bra dag alla, och njut av solskenet! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det härligt med solen. Jag trotsade niden och gick ut och solade, men frös nästan ihjäl =)

2010-03-04 @ 17:34:50
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0