Tack tack tack

Det här inlägget är till alla som varit så söta och gratulerat mig! Ett speciellt tack till brudarna som var med igår, tack för en riktigt trevlig kväll och speciellt Jenny då, som vi fick vara hos. Ni är guld värda och ni gjorde min kväll sjukt bra!

Måste även tillägga att jag måste fått sjukt mycket vuxenpoäng igår, som på eget bevåg kom underfund med att jag skulle dricka vatten redan runt ett tiden inatt. Tröttnade på alkoholen, var inte speciellt jätte påverkad, men jag ställde ändå ifrån mig cidern och böt alkoholen mot vatten. Sen åkte jag hem, tvättade bort sminket, borstade tänderna och (hör och häpna!" vek kläderna och la in dom i garderoben! Haha, hur bra är inte jag då?! :p

Men än gång tack till alla underbara människor som grattat mig!

Nu börjar kalasandet, Sara kom precis :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0