Trevligheter

Har haft en rikitgt trevlig kväll, med mys med underbara barn och trevligt så kallat "vuxet" sällskap i form av två bröder och deras frugor. :) Nu är jag helt slut, är ju inte van att gå upp så tidigt som jag gjort den här veckan. Men måste försöka få till en bra dygnsrytm. Och som jag sagt tidigare så är det ju så sjukt skönt att ha så mycket dag kvar när man gjort det som behövs :)

Nej, nu ska jag fortsätta kika på Greys, sen blir det nog sängen. År och dar sen jag var så här trött så här tidigt :p

Sovgott och dröm sött!

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra Li

Så sant så sant som du säger Malin. Går man upp i tid får man mycket tid över när det man planerat är gjort. Det gäller väl bara att lära sig att gå upp i tid jämnt, men orka?! Förstår mig inte på äldre som går upp vid 5-6 på morgonen och sedan läser tidningen hela dagen, måste vara otroligt lååångtråkigt :) Puss på dig!

2010-03-17 @ 22:44:05
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0