Trevligheter

Idag har jag minsann varit ute på en liten turné igen. Var först till Magnus, Erika och Felix och mös en massa med pöjken :) Magnus kilade iväg till jobbet så jag umgicks mest med Erika och Felix, vi tjålade lite skit som vanligt och fikade såklar, mycket trevligt! Han är ett litet charmtroll den där Felix, en gladfis är han :)

Efter det åkte jag till Skeppmora, och därifrån bar det av mot Källbotten och Linda, Daniel, Cornelia och Celine. Det var lika trevligt som alltid! Även där stod fika och skittjålning på listan, och självklart bus och mys med tjejerna (Cornelia och Celine alltså :p ) Vi försökte även knåpa ihop en liten låt, men det gick inte så jättebra, vi var nog inte så kreativa idag :p Men lite kom vi på i alla fall, måste ju nästan avsluta det nåndag!

Så tack för en mycket trevlig dag Magnus, Erika, Felix, Jenny, Linda, Daniel, Cornelia och Celine! :) Var tvungen att skriva ut alla namn så ingen känner sig bortglömd ;)

Nu ska jag nog ge mig på ett försök till sömn, upp i tid i morgon och ha seminarium, vilket jag inte är ett dugg peppad till! Som vanligt känns det som. Men det är bara att bita ihop som student :p

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0