Underbart!

Solen skiner från en klarblå himmel, fåglarna kvittrar och jag är redan vaken! Vad är detta?! Har inget särskilt att göra idag riktigt, men ändå är jag uppe nu! Kan bero på att jag behöver en ändring på min dygnsrytm ny, även om den inte är katastrofal så vill jag kunna vara toktrött vid tio, elva på kvällarna, gå och lägga mig och få minst åtta timmars sömn. Så nu släpar jag mig upp i tid i veckorna, det är rätt skönt ändå! Ska nog sätta mig ute och läsa lite idag (vuxenpoäng?) och en promenad är ett måste idag, kan inte bara slappa i det här underbara vädret inte! :)
Sov så djupt inatt att jag inte vet om jag har drömt något, inga drömmar om mig och mina vänner som sälar på sälfest inatt inte!

Nehepp, om jag skulle ta ocg äta lite fruskost då, A-fil och flingor med lite kanel. Inte det godaste kanske, men inte helt äckligt ändå haha! Och eftersom jag är i farten så pass tidigt idag ändå (gick upp klockan åtta, vill imponera lite) så återkommer jag säkerligen senare :)

Ha en underbar dag :)

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: frank

haha jag gillar bilden av "sälfest"

2010-03-15 @ 10:52:54
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0