Vad hände?

Det kan man fråga sig! Jag fick plötsligt för mig att rensa garderoberna, och visst tog jag väl tag i det för en gångs skull! Så nu ser det lite bättre ut i garderoberna, men det blev inte så mycket bortrensat ändå eftersom det inte var alltför längesen jag gjorde det sist. Men nu har jag koll på vart jag har allting också, hängde tillochmed in massa kläder i ena garderoben. Vilken tjej va? Haha, är rätt nöjd med mig själv :) Nu har jag i alla fall gjort lite nytta idag och snart ger jag mig nog ut på en promenad också, skönt som tusan! Nu ska jag ta reda på kläderna som ligger på golvet och ska slängas och sådär. Sen blir det nog lite tv en sväng :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0