Våfflan!

Mhm, den ska firas idag, det är ju våffeldagen och allt! Så jag blir bjuden på mat även i dag i Jobsbo, mumma! Inte kan man väl strunta i att äta våfflor en dag som denna? Icke. Tur att jag ska träna ikväll då ;) Försöker ju se till att jag kan visa mig on the beach när sommaren är här. Har legat i hårdträning den här veckan, 3 träningspass på 2 dagar är inte så dåligt va? Och ikväll ska jag med Hanna på annan träning också, eller ja, två träningar blir det ju då. Så då blir det 5 träningspass på 3 dagar. Mycket nöjd :p Kommer nog dö en skvätt ikväll och inte kunna gå ordentligt i morgon när tentan stundas. Men det bjuder jag på!

Var bara tvungen att skriva ut min lycka över våfflor dag och att det känns så bra med träningen. Känner mig rätt bra emellanåt måste jag säga utan at skryta ;) Fasen, var på apoteket och inhandlade nödvändigheter idag. Billigt? Nej, 160 spänn fattigare, men det var det nog värt :)

Nej, nu ska jag smita ut och ta lite luft! Talk to you later folks!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0