Yeeey

Har sovit 10½ timme inatt, riktigt jäkla skönt måste jag säga! Och nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med Sara och Emmie, för då ska vi minsann gå t och grilla korv i det underbara vädret! :) Dessutom kollar jag just nu på Madagaskar 2, helt underbar film! Blir att tänka på en viss fröken Angelin som också gillar filmen en del ;)

Igår var det ju plugg stor del av dagen, sen åkte jag hem, bakade en kladdkaka och Andreas, Frida, Sara, Emmie och Kevin kom förbi, så jag fick mysa lite med alla 3 :) Kladdkakan var hela underbar, tack Lina för receptet, fasen vad god den var :D Sen åkte jag till Jennöö och kikade på Let´s dance, och ska tillbaka till henne senare ikväll, och då ska vi ha mer myskväll och kika på Melodifestivalen :) Bara älskar sånna här helger, lugna, jag kan gå runt i myskläder (det gör jag ju ioch för sig nästan jämt, men det är mer tillåtet på helgen ;) ) och jag behöver inte bry mig om någonting :)

Nej, nu ska jag slänga mig i soffan och koncentrera mig på filmen, den är ju tokrolig :)
Ha en underbar dag gott folk!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Meeen gud så gott =)

2010-03-13 @ 17:16:15
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0