18 Maj 2010

Vilken underbart väder det har varit idag igen :D Igår spenderade jag dagen och eftermiddagen ute i solen med en bok i högsta hugg. Jag lyckades läsa ut en bok på ungefär 200 i sidor tack vare det. Inte för att skryta, men ibland är jag rätt duktig ;) Satt ute på förmiddagen idag också och pluggade innan det var dags att dra sig undan och fixa lunch och sedan ha seminarium. Sen somnade jag, mitt klantarsle, på soffan efter seminariet. Men jag var i stort behov av den sömnen :)

Nej, idag har jag inte mycket vettigt att komma med, ingen kul bild heller. Kände inte för att ta kort på mitt röda bröst faktisikt. (Ingen tutte, för att undvika missförstånd ;) )

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0