Än en gång..

.. Har jag varit jättedålig på att uppdatera! Men just nu är jag nog inne i en liten bloggsvacka. Har dessutom inte så mycket att skriva om, det är bara plugg som gäller just nu känns det som. Men idag tar jag en paus från det och tänker träffa lite härliga människor! Väntar till exempel på att Lina, Glenn och Minde ska komma hit, vi ska smaska mat tillsammans :) Igår var min bror Andreas här med sin familj. Och Emmie den tokan ska numer bli kliad på ryggen (ett drag från sin faster kanske?) och när vi låg och soffan och mös så killade jag henne på ryggen, hon lyfter på huvudet, tittar på mig och säga "jetteblaa" och "jettesöönt". Jag skriver på hennes lilla barnspråk för att ni som läser ska förstå exakt hur gulligt det var :) Lilla Kevin var självklart också med, och han växer så det knakar, det blir en lång och ståtlig kille det där minsann :D Ska även träffa Felix och Filippa idag, det var alldeles för längsesen! Och så träffade jag Emilia och Eliaz förra veckan, och hon är bra härlig Emilia också. Vi var ute och spelade lite boll, de hade på racket och en innebandyboll som vi spelade med, och när jag råkade slå bollen lite för långt blev Emila lite sur, suckade och så "men Maaalin!" Lärde henne även att flirta, och att säga "woohoo" när det gick bra. Underbara barn va? All min kärlek till alla dessa barn, fasters gull! :)

Undrar vad alla andra ska ha för sig en lördag som denna? Jag känner att det är dags att ta det lugnt i några helger nu, mest på grund av att plånboken inte klarar av några större utgifter just nu och för att jag än en gång ju är förkyld Men, det är på bättringsvägen nu i alla fall, skönt som fasen! Men, jag början ändå fundera på om det inte kan vara pollen också? Det sägs ju att pollenhalten är högre i år än vad den varit på väldigt länge. Det visar sig väl om snuvan går över, annars chansar jag och provar nån liten allergimedicin. Men jag håller tummarna för att det är en förkylning osm går över för jag är så trött på snörvlandet jämt och ständigt! Okej, jag överderv, men det känns så :p

Nej, nu ska jag sluta, annars kommer ingen orka läsa det här inlägget :p
Ha en underbar lördag gott folk and take care :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0