Cupcakes

Åkte hem till Hanna för att bli bjuden på sockerkaka och kaffe, sjukt gott! Sen berättade hon att hennes syster (som är gift med min mammas kusin, so we are some kind of lite släkt :) ) skulle baka cupcakes, med frosting och allt. Jag läste recept, sen skötte dom resten. Resultatet blev detta



Bilden är kass, tog den med mobilen, men visst fasen ser det bra ut? Och gissa om det var gott! Skulle vilja använda ett uttryck som är träffande, men det passar sig inte för bloggen I think. Men gott utan fasen var det! Måste ge det ett försök själv nån dag. Om det är någon som vill vara med så hojta till så gör vi det hela mysigt :) Insåg nu när jag skrev den där meningen att det kanske lät lite tokigt, men det är kanske bara jag som uppfattade det hela så :p

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Mums!!! =)

2010-05-15 @ 12:55:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0