Jobbigt läge..

Det är vad man kan kalla det när man är jättetrött och vill gå och lägga sig. Man tänker flera gånger "nej, nu är det dags att krypa ner" man sitter kvar och efter någon minut tänker man "sängen var det ja..". Men, kroppen vill inte, den samarbetar inte. Man reser inte på sig, för kroppen har det så skönt i soffan, sitter/ligger så bekvämt som det bara går. Det är nästan som att man tillslut får säga till på skarpen "Nu jävlar anamma reser du på dig och går till sängen! Bums! Punkt slut. Nu var det. NU!" Och så reser man på sig till slut.

Så brukar det vara för mig. Men det kanske bara är jag som är lite onormal i vanlig ordning? Eller? Äh, sån är jag! (För att citera Jenny E.)

Såhär känns det ungefär när det blir såhär på kvällarna


(Nej, jag är inte sådär röd i ögonen enbart för att jag kanske var lite lurig. Hade ju some problems med ögonen en sväng, that´s why.)

Godnatt folks!
Puss&Kram

Ps. Hoppas ni inte blev alltför rädda för bilden! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0