Mitt i natten..

Här sitter jag, mitt i natten när jag så väl skulle behöva min sömn. Men nu är det sådär igen, kroppen har det alldeles för bekvämt. Inte okej!

I morgon (eller ska jag säga idag?) blir det en fullspäckad dag. Först lär jag försöka ta mig upp i tid och skriva på hemtentan, sen åka till stan och leka med Erika, Felix och lilla Mindie. Ska nämligen ha henne lite när Lina ska uträtta ärende :) Sen bär det av på roadtrip med Erika och Felix, där glass ingår, woho! Och till kvällen är det dags för cirkus minsann :) Ska dit med min kära mor, Frida och tjejerna. Tomas, Angelica, Emilia och Eliaz ska också dit. Emilia skulle ha gått med oss egentligen men hennes päron blev visst också sugna!
Så jag kan se fram emot en härlig dag med härliga vuxna och barn :)

Nej, om jag skulle ta och borsta tänderna i alla fall? Det är ju en början, bättre än ingenting :)

Igår hände något som gjorde mig glad. Det känns verkligen riktigt bra :)

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-19 @ 11:33:17
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0