Snörvel

Yeah, då var det kört igen! Förkyld i vanlig ordning, sjukt kass timing med tanke på att jag ska jobba i morgon och behöver vara på topp! Det blir väl till att trycka i mig vitaminer som fasen, dricka honungsvatten och dricka massa vatten. Plus en del sömn, som jag verkligen skulle behöva, är helt slut. Noll energi i kroppen, sounds fun huh? Nej, så fort denna förkylning gått över ska jag ta tag i träningen igen och jobba på att bygga upp immunförsvaret en aning! Det kom inga bilder från fredagen igår, men dom kommer nog någon dag, har inte lagt in dom i datorn än. Men kvällen var riktigt trevligt, med massa skratt och tok :) Tackar Hanna och Markus som var värdar så mycket :D

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, sen ska jag nog slänga mig i sängen och dra i en film i datorn tror jag. Orkar nog inte kolla film på tv, tar ju sån jävla tid haha! Ska upp vid sju så vill nog helt somna i tid så jag är pigg och fresh i morgon :)

Oh, vi bakishängde lite igår och kikade på Avatar, sjukt bra film! I början kändes den rätt överskattad tyckte jag, men ju mer jag tittade desto bättre blev den. UNDERBAR! Det kom fram en och annan tår, men det är som vanligt när jag kollar på film. Jag är djupt imponerad måste jag säga :)

Nej, nu blir det den där duschen. Sov gott och dröm sött!

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0